štvrtok 21. mája 2015

Návševa ZOO v Zlíne

Ahojte :)
Ako sa máte? Pre začiatok by som sa Vám chcela ospravedlniť, že články nepridávam tak často ako som pred tým ale mala som toho dosť veľa a ešte stále mám ale pokúsim sa písať články častejšie, či už kvôli Vám alebo kvôli mne, pretože ma to napĺňa :)
Tento víkend som mala konečne 15 :3 a s mojou rodinou sme boli v nedeľu (ako ste si mohli prečítať nadpis) v ZOO v Zlíne :) my sme sa tam chystali už dosť dlho a teraz to už konečne vyšlo :)
preto som sa rozhodla spraviť článok o tomto výlete.


 
Keď sme tam prišli moc pekné počasie nebolo ale potom sa vyčasilo a to bolo už naozaj super. Príroda a zvieratá tam boli naozaj úžasné. Dosť sa mi páčilo, že zvieratá mali podľa mňa dosť priestoru (i keď ako sa to vezme), bolo tam veľa zelene a veľmi sa mi páčila aj Ázijská záhrada, ktorú tam oni "vypestovali". Mali tam veľmi veľa druhov zvierat a priznám sa niektoré som naozaj nepoznala :D (áno ja viem nie je to na smiech ale na plač ale oni vyzerali naozaj zvláštne :D)

Zámok tam majú naozaj veľký a naozaj krásny, o záhrade okolo neho ani nehovorím.
 
 
 
 
Taktiež sa mi veľmi páčilo, že zvieratá boli rozdelené podľa jeho pôvodu. Pri každom kúsku krajiny tam boli znázornené domčeky alebo rôzne veci, ktoré pochádzajú z krajiny z ktorej pochádza zviera. Pri každom kúsku krajiny boli náučné tabuli, ktoré sa mi taktiež veľmi páčili.
 




 
 
Mne sa bohužiaľ potom vybil fotoaparát a už som mala už aj plnú pamäť :( fotila som potom mobilom ale fotky nie sú také kvalitné a myslím si, že tu nemusia byť fotky všetkých zvierat :D
Ale tak aspoň pár fotiek tu aj tak aspoň dám.
 



Táto fotografia a tá nad ňou sú fotky z tej Ázijskej záhrady :)

 
Boli ste už niekto niekedy v tejto ZOO? :) súhlasíte so mnou? Dúfam, že sa Vám článok páčil, tak sa na dnes teda s Vami lúčim, ahojte :)
 
 
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára